Lájkkal a tömegnyomor ellen
London közösségi média kampányokkal próbálja enyhíteni a csúcsforgalmat az olimpia idején.
London közösségi média kampányokkal próbálja enyhíteni a csúcsforgalmat az olimpia idején.
Egyre több, a Pinterestre kísértetiesen hasonlító képgyűjtő- és rendszerező közösségi oldal jelenik meg. Egyet Mark Zuckerberg is lájkolt - a Facebooknak sem derogál beépíteni a Pinterest-funkciókat, de Lady Gaga is ihletet merített belőle.
A Gopopcorn.
A Nemzetközi Olimpiai Bizottság megjelentette a 2012-es londoni olimpiára vonatkozó közösségi média útmutatóját, amely minden résztvevőre és akkreditált személyre érvényes.
Egyre inkább tőlünk függ, hogy lakásunk mennyire van biztonságban.
Az állomások továbbra is beszélhetnek a közösségi hálóról, annak két leglátogatottabb helyéről, de csak úgy, hogy...
A Twitter megelőzte a médiát, de még Obamát is: egy korábbi fehérházi tisztviselő posztolta a Twitteren a hírt, miszerint megölték Oszaba bin Ladent.
Számtalan weboldalon látható már a facebook apró kék Like (Tetszik) gombja, amely az egyes weboldalak megosztását teszi lehetővé a közösségi oldalon.
Folytatjuk a közelgő HVG online marketing szeminárium kapcsán elkezdett interjúsorozatunkat. Ez alkalommal Berényi Konráddal, az Onlinemarketing blog írójával és két hasonló témájú szakkönyv társszerzőjével beszélgetünk.
Ma indult el – egyelőre csak kísérleti jelleggel – a Google közösségi szolgáltatása, a +1. A szolgáltatás hasonló a Facebookon megismert lájkoláshoz.
A napokban került nyilvánosságra az amerikai hadsereg közösségi médiáról szóló kézikönyve. A könyv nem az első az USA hadseregének történetében, amely ezzel foglalkozik: 2010-ben már kiadtak egy hasonló összefoglalót, de ez a mostani részletes tanácsokkal segíti az egyszerű katonák, vezetők és családtagjaik közösségimédia-használatát.
A 90-es években az édesanyák még duplán locsolták az öblítőt egy-egy Coccolino maci reményében. Akkor még a nagyszülők is nekünk gyűjtötték a Pickwick pontokat az eper alakú tea kiöntőért. Ma már nincsenek ilyen emblematikus nyereményjátékok. Vagy vannak, csak nem látjuk őket?
Malcolm Gladwell, a The New Yorker befolyásos újságírója hétfői cikkében kétségbevonja a Facebook- és Twitter-közösségeknek tulajdonított befolyást - olvasható a DBP blogon.